fredag den 27. marts 2020

Anden uge i karantæne


Anden uge i karantæne

Vi har nu været i karantæne i 2 uger og jeg har det egentlig på samme måde det føles ikke særligt underligt det er mere dejligt at du selv kan bestemme hvornår man vil lave lektier og styre hvornår man selv vil stå op osv. den eneste store ændring er nok at der ikke er så mange ude på gaderne. Lige pt er jeg alene hjemme med min storesøster mine forældre samt min lillesøster er taget i sommerhus i skagen og er der indtil på søndag.Jeg har stadigt et job som skal passes 2 gange om ugen, men det som gør mig lidt sur er at der er sygt mange reklmaer langt flere end der plejer og så tænker jeg bare hvad er der at reklamere for når vi har karantæne fordi at det er jo mega mange butikker som er lukket, men alligevel skal jeg gå rundt med jeg ved ikke hvor mange kilo reklamer.Et problem jeg har haft i denne karantæne er at min døgnrytme er helt smadret hvis jeg ikke har en alarm vågner nok mellem kl. 13 og 14. Jeg har brugt det meste af min tid på at spille nba2k20 og er nogle gange ude i skate spille basket fodbold osv.
Vores statsminister Mette Frederiksen har meldt ud at karantænen fortsætter indtil efter påsken fordi at dødsfaldene stiger og stiger.
Til sidst vil jeg gerne lige punktere jeg nævner ikke navne, men vores mat lære giver os langt flere lektier for end alle andre så tak for det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar