torsdag den 2. april 2020

2-4 2020



2-4 2020

Der sker ikke rigtigt noget og vi får snart påske ferie, så det glæder jeg mig meget til. Jeg regner ikke med at jeg skal lave noget i påskeferien, men det bliver dejligt ikke at have nogen lektier for.
Jeg skal stadig gå med aviser men jeg har ansøgt et nyt sted inde ved horsens folkeblad, bor jeg så skal gå hver anden uge, men kun med aviser og ingen reklamer. Grunden til jeg har valgt at skifte er at den rute jeg får ved horsens folkeblad er på min egen vej.
I disse tider spiller jeg meget computer når jeg ikke laver lektier, ellers træner jeg. Jeg spiller tit nba2k20 og warzone.
I dag har jeg haft sådan et mat møde med min lære og så drengene fra min klasse og for at opsumere hvad vi gjorde så ja det er det som du vil forvente at en flok teenagere.
Jeg har efter hånden begyndt at få styr på min døgnrytme igen, så jeg er ikke så træt som plejede at være om morgenen.
På lørdig laver jeg nok en toilet rulle challenge eller noget i den stil.
Når jeg sidder og laver lektier finder jeg det meget afslappende at høre musik eller lytte til podcast.
Ude i min have har vi 2 fodboldmål så jeg spiller tit noget fodbold eller tager ned på vejen og skate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar