søndag den 26. april 2020

3-5 efter Coronakrise

                                     Hvad jeg glæder mig til


Jeg glæder mig meget til at omgås med dem fra årgangen og at vi ikke skal følge alle de forholdsregler.
Dog er der 1 ting som topper alle andre ting som jeg glæder mig til, og det er min konfirmation. Grunden til det er at det er noget jeg har set meget frem til lige siden jeg startede i 7. klasse.
Det bliver også fedt at komme tilbage til fodbolden.
Der er nok mange som har skrevet at de glæder sig til at komme tilbage i skolen, men det gør jeg faktisk ikke rigtigt det eneste som jeg ser frem til ved skolen er at se alle mine venner igen.
Jeg glæder mig meget til at se mine venner er fordi at jeg ikke ser dem tit i den her periode og det er super fucking nederen at skulle følge alle de forholdsregler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar