søndag den 19. april 2020

Corona første fase

                                  Danmarks første fase


I onsdags den 15. April Startede fase 1 Danmarks genåbning.
Fase 1 af genåbningen bestod af at alle dagtilbud åbenede igen, men skolerne åbnede kun fra 0-5. klasse.
Man mener nemlig at dem i 6. klasse og opad godt kan passe sig selv og det er bedre at få de yngre tilbage i skolen, men hvis vi skal overholde de forholdsregler der er har vi ikke nok plads på stensballeskolen til at få alle tilbage igen.

Den eneste person i mit hus som er i skole igen er min lillesøster og min mor begynder påarbejde i morgen.
Jeg har det faktisk meget fint med at jeg stadig skal blive hjemme og jeg fløer persnoligt selv at timerne går meget hurtigere når vi har fjernskole, plus jeg snakker stadig med mange af mine venner efter skole og i frikvarterene.
Jeg kunne dog godt forestille mig at man godt kunne blive lidt træt ikke at kunne mødes med sine klassekammerater. Selvom om at jeg ikke omgåes med mange fra min klasse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar